לקוח קיים התחבר | לקוח חדש הרשם | הרשמה למועדון ברנינה
פומביות אישיות
שירות לקוחות: 052-5669797
ברנינה
דף הבית | אודותינו | צור קשר | סל קניות | אודות מכונות תפירה ברנינה | תעודות אחריות | טופס משוב | מידע כללי
חדשות האתר:  ברנינה - החברה השוויצרית המייצרת את מכונות התפירה הטובות בעולם !!  ליבואני ברנינה בישראל: 052-5669797. כנסו עתה למכירות אישיות ואולי תזכו במוצרים במחירים מפתיעים !!   חדש !! דגם שיקגו 7 - עם רקמות ענק ובמחיר שווה לכל כיס!! לצפייה הקלקל כאן

שאלות ותשובות

הסברים כללים, כיצד נשתתף במכירות, ועוד
 
 
הזכות להשתתף במכרז הפומבי באתר "ברנינה ישראל"
 
רשאים להשתתף במכרז בני 18 ומעלה ברנינה שומרת לעצמה את הזכות למנוע, באופן זמני או לצמיתות השתתפותם של מציעים בהליכי המכירות השונים באתר, במידה וברנינה סבורה, לפי שיקול דעתה הבלעדי, כי מציעים אלה עלולים למכור מוצרים או שירותים שרכשו באתר ברנינה לצדדים שלישיים ו/או לסחור בהם, ו.או מעשות שימוש לרעה בממשקי המכירה של האתר, וזאת מבלי לנמק החלטתה או להודיע על כך מראש.
לברנינה שמורה גם הזכות לבטל, לפי שיקול דעתה הבלעדי, כל זכייה או עסקה של מציע כאמור.
 
שיטות המכירה באתר של "ברנינה ישראל"
 
ברנינה - מכירה אישית פומביות
מכירה אישית הינה מכירה אשר בה אתם קובעים את המחיר ואת התשלומים, אשר אתם מוכנים לשלם עבור המוצר ו/או השרות המוצע למכירה.
בכל מכירה אישית, ניתן להגיש 5 הצעות לרכישה.
כל הצעה תכלול את המחיר המוצע על ידכם ואת מספר התשלומים שבהם אתם מעוניינים.
בכל פעם שתתנו הצעה תודיע לכם המערכת אם הצעתכם התקבלה או נדחתה. שימו לב - כי הצעה בעלת מספר תשלומים נמוך תגביר את האפשרות לזכות במחיר נמוך יותר.
במידה והצעתך תתקבל ותאושר, תיווצר לך הזמנה באופן מיידי ותוכל לראות את פרטיה בכרטיס הלקוח שלך באתר.
לזוכה במכירה תינתן האפשרות לרכוש יחידות נוספות באותם תנאי תשלום ומחיר שזכה בהם - עד למועד סיום המכירה.
ברנינה פומביות
משתתפים במכירה פומבית אינטראקטיבית, ומיד יודעים אם זוכים! בזירת המכירה הפומבית יוכל המשתתף לראות את ההצעות של המשתתפים האחרים בזמן אמת ולהוסיף על ההצעה הגבוהה סכום נוסף. סכום ההצעה הבאה כתוב על המסך. הגשת ההצעה תעשה ע"י לחיצה על הגש הצעה המופיעה בזירת המכירה. להרחבות ולהסבר מפורט צעד אחר צעד ראה כאן בהמשך למטה.
ברנינה קבוצתיות
המחיר במכירה קבוצתית קבוע וסופי. כמות הפריטים נקבעת בהתאם למספר המציעים, ובכל מקרה לא יותר מהכמות המוצעת. כל הצעה זוכה מטופלת באופן מיידי, וזמן ההספקה ע"פ הכתוב במפרט המוצר בעת הגשת ההצעה.
מכירות רגילות
חברת ברנינה מציעה את מגוון המוצרים באתר למכירה רגילה במחיר קבוע וללא הגבלת זמן. כל הצעה מטופלת מיידית וזמן ההספקה ע"פ הכתוב במפרט המוצר.
 
אופן ההשתתפות במכירה פומבית: צעד אחר צעד, באופן נוח להבנה
 
על מנת להשתתף במכירה הפומבית חייבים תחילה להיכנס למערכת באופן הבא: לקוחות חדשים: יש להקליק על הקישור הרשמה שבחלקו העליון של כל עמוד, ולמלא את הפרטים המופיעים. לקוחות רשומים: יש להקליק על הקישור התחבר שבחלקו העליון של כל עמוד, ולבצע כניסה. לאחר סיום ההרשמה או הכניסה, ניתן להשתתף מיד במכירה הפומבית.
 
בכדי להיכנס לזירת המכירה עליך לפעול כך: לחץ על פומביות שנמצאת בחלקו העליון של כל דף, והמערכת תוביל אותך לדף המכירות הפומביות ובו כל המוצרים הנמצאים במכירה פומבית. חפש את המוצר המבוקש, ולחיצה על המוצר תוביל אותך לדף המוצר שבו ניתן למצוא את כל המידע הרלוונטי אודות המכירה כגון: מחיר התחלתי, זמן סיום המכירה, מקפצות המחיר, ההצעה הזוכה וכד'.
(הערה: במידה ובעמוד הראשי רואים מוצר שבצידו כתוב "פומבית", ניתן להיכנס לדף המוצר ולזירת המכירה ישירות מהעמוד הראשי).
 
 
והרי הסברים על כמה  מושגים חשובים אודות המכירה המופיעים בדף המוצר:
מחיר המחירון: המחיר המחירון הרגיל של המוצר
ההצעה הזוכה: סכום ההצעה הגבוהה ביותר שניתנה ע"י משתתף כלשהו עד לרגע זה. במידה ואף  משתתף אחר לא ייתן הצעה גבוהה יותר, הצעה זו היא שתזכה במכרז.
מקפצות המחיר:  הסכום שבו תעלה ההצעה בכל פעם שמשתתף כלשהו יגיש הצעה נוספת.
 
לחיצה על הקישור "לזירה" מובילה אותנו מיידית לזירת המכירה. (במידה ולא בוצעו קודם כניסה או רישום למערכת, המערכת תשלח אותך אוטומטית לדף ביצוע כניסה או רישום).
 
מייד עם הגיעך לזירת המכירה תראה את הנתונים הבאים: הזמן הנותר עד לסיום המכירה, שם או שמות הזוכים האחרונים וגובה ההצעה או ההצעות הזוכות, וכד'.
בצד ימין נמצא עיגול ובו הסכום של "מקפצת המחיר" עבור מכירה זו. כדי להגיש הצעה, יש ללחוץ לחיצה על עיגול זה .
 
 
תהליך הגשת ההצעה:
כאמור: בטבלה רואים מהו סכום ההצעה הזוכה הנוכחית, ובצד ימין רואים את העיגול ובו סכום "מקפצת המחיר". כדי להגיש הצעה, יש ללחוץ על הקישור "לחץ כאן להגשת הצעה" שנמצא מתחת לעיגול שבו סכום "מקפצת המחיר", או על העיגול עצמו. מיד עם הגשת ההצעה תעודכן ההצעה הזוכה, כך שעתה יופיע שם שמך והסכום החדש של ההצעה הזוכה.
דוגמא: כאשר נכנסנו לזירת המכירה מצאנו בטבלה שסכום ההצעה הזוכה עתה הוא 500 ₪, ו- "מקפצת המחיר" היא בת 50 ₪. נלחץ  על הקישורית "לחץ כאן להגשת הצעה", ומיד נראה שהשם שלנו בהצעה הזוכה, וסכום ההצעה הזוכה עתה הוא 550 ₪. במידה ומשתתף אחר יגיש עתה הצעה, אנו נראה שההצעה הזוכה השתנתה כך: סכום ההצעה הזוכה עלה שוב ב- 50 ₪, והיא עתה בגובה 600 ₪, ובשורת ההצעה הזוכה נראה עתה את ראשי התיבות של שם הזוכה החדש. במידה ונרצה להמשיך ולהשתתף, נלחץ שוב על הקישורית "לחץ כאן להגשת הצעה", ומיד נראה בהצעה הזוכה את ראשי התיבות של שמינו, ואת סכום ההצעה הזוכה שעתה היא בגובה 650 ₪. וכך הלאה עד לסיום זמן המכירה
 
במידה ומשתתף אחר הציע את אותו הסכום לפניך, שמו והמחיר החדש הם אלו שיופיעו כהצעה הזוכה. בכל מקרה תוכל להגיש שוב הצעה חדשה עם המחיר החדש.
 
 
תהליך סיום המכירה הפומבית:
כאשר נותרת דקה אחת לסיום המכירה, תופיע ההודעה: "קריאה ראשונה". כאשר הזמן הנותר לסיום יורד מתחת לשלשים שניות, תופיע ההודעה: "קריאה שניה", וכשמתקרבים לסיום המרכז תופיע ההודעה: "קריאה שלישית".
במשך הזמן שבו מופיעות שלשת ההודעות הללו, כל הצעה נוספת שמוגשת מאריכה את המרכז בשלושים שניות נוספות, וזאת עד שלא מוגשות הצעות נוספות.
בסיום זמן המכירה תופיע הודעה שהמכירה נסגרה. בשלב זה לא ניתן להוסיף עוד הצעות, וההצעה הזוכה היא זו שהייתה רשומה לאחרונה בשורת ההצעה הזוכה.
הודעה על הזכייה תישלח לזוכה. אין צורך להתקשר או לכתוב דבר להנהלת האתר.
 
 
הקניין שלי
אתר ברנינה מפעיל את מערכת המכירות הפומביות המתקדמת ביותר. בין שאר התכונות המתקדמות נמצאת האפשרות של הפעלת הקניין האוטומטי שיבצע עבורכם באופן אוטומטי את ההשתתפות ו"המשחק" במכירה.
 
רוצים במוצר המוצע במכירה פומבית שלנו אלא שזמן המכירה איננו מתאים לך?
האתר מציע לך להיעזר בשירות הקניין שלי לביצוע הרכישה אוטומטית!
 
כיצד עובד הקניין שלי:
בדף זירת המכירה תמצאו טבלה עם הכותרת "הקניין שלי". מתחתיה יש מלבן שבתוכו אתם קובעים את מחיר המקסימום שברצונכם להציע עבור המוצר.
הקניין שלך ישתתף במקומך במכירה וממש ישחק כמו לקוח שנמצא מול המחשב במקומך, וזאת עד למחיר המקסימום שהצעתם.
חשוב: המחיר שהצעתם נשמר חסוי מחברים אחרים במכירה.
 
איך תדעו שזכיתם?
בתוך כמה שעות משעת סיומה של המכירה יישלח אי מייל לזוכים, וכמו כן יעודכן סטטוס ההצעה בדף "החשבון שלי" באתר. בדרך כלל גם יישלח אי מייל על אי זכייה במכרז. בכל מקרה של שאלות, ניתן להתקשר לשירות הלקוחות של האתר.
 
הקליקו כאן לטלפון שירות הלקוחות של הנהלת האתר.
 
שאלות והסברים כלליים על האתר

 
אם ביצעתי הזמנה, האם עלי להתקשר?

לא ,אין צורך ורצוי שלא. במידה וביצעתם הזמנה כל שעליכם הוא להמתין לנציג האתר שיצור אתכם קשר. המוצר לא יישלח אליכם באופן אוטומטי טרם יצירת קשר אישי עם הלקוח ותיאום האספקה. בשיחה זו ניתן יהיה להוסיף דברים או להעלות בקשות נוספות ואו הבהרות .

האם המחירים באתר כוללים מע"מ?

כן, כל המחירים כוללים מע"מ אלא אם צוין מפורשות אחרת.

מדוע יש צורך בשם משתמש וסיסמה?

שם המשתמש יחד עם הסיסמה משמשים כאמצעי הזיהוי שלכם, ומאפשרים לנו לעדכן אתכם באופן מיידי על כל שינוי בסטטוס ההזמנה.

הסיסמה מבטיחה שכל הפרטים שתמסרו במהלך הקנייה ישמרו בסודיות.

בכניסה לכרטיס הלקוח, תוכלו בעזרת פרטי המשתמש הללו, לראות את כל ההיסטוריה של הקניות שביצעתם באתר.

האם אקבל חשבונית עבור הקנייה?

בוודאי!. כל מוצר שרכשת באמצעות האתר, מגיע היישר אליך יחד עם חשבונית מס. במידה ולא קיבלת חשבונית עבור המוצר, ייתכן כי החשבונית נשלחת אליך בדואר. לבירור, ניתן לפנות אל הספק ממנו נרכש המוצר. פרטים אודות התקשרות לספק ניתן למצוא בדף ההזמנה בהיסטוריית הזמנות שלך באתר, לאחר לחיצה על מספר ההזמנה הרלוונטית.

איך יוצרים קשר עם שירות הלקוחות ?

בשאלות לגבי המוצרים המוצגים כולל שאלות הנוגעות למפרט המוצר, למידע על תפעול המוצר, אחריות, וכדומה, אנו מזמינים אותך לפנות לנציגי השירות בפרטים המופיעים באישור ההזמנה או ישירות דרך האתר בכל עת דרך "צור קשר".

האם ניתן לספק את המוצר הנרכש לכתובת בחו"ל?

תלוי במוצר: ישנם מוצרים שניתן וישנם שלא. בכל מקרה יש ליצור קשר עם הנהלת האתר ונציגינו ישמחו לברר עבורכם ניתן לבצע משלוח לחו"ל עבור המוצר הספציפי.

עלות המשלוח לחו"ל נקבע בהתאם לחברה המשלחת ומדינת היעד.

כיצד פועל מנגנון החיפוש באתר?

באתר קיימות מספר אפשרויות חיפוש:

1. חיפוש באמצעות חלון החיפוש הראשי אשר מופיע בראש הדף הראשי של האתר ובראש הדפים הראשיים של הקטגוריות השונות באתר. הדרך הטובה ביותר לחפש בחלון היא ע"י הוספת הסימן "שווה" (=) בצמוד לדגם המוצר. לדוגמא: לשם מציאת ארון 4 דלתות דגם "אופיר" יש לכתוב בחלון כך: =אופיר.

2. בחלון החיפוש הראשי ניתן לחפש לפי מוצר, דגם, מספר מכירה ואף על פי מותג.

3. בכל דף ראשי של קטגוריה, ניתן לחפש על פי יצרן בהתאם לאותה קטגוריה.

האם ניתן לשלם בתשלומים?

אפשרות זו באם קיימת תוצג בדף המוצר ו/או בשלב מילוי הפרטים בעת הרכישה.

כיצד אוכל לשחזר את פרטי המשתמש שלי באתר?

על מנת לשחזר את סיסמה באתר, עליך להכנס לכרטיס הלקוח וללחוץ על הקישור "שכחת את הסיסמה - לחץ כאן",

לאחר מכן יפתח חלון בו תתבקש להזין את שם המשתמש או תיבת הדואר האלקטרוני עימה נרשמת באתר.

האתר יבצע בדיקת התאמה בין הפרטים שהזנת לבין הפרטים הרשומים במערכת האתר. במקרה של התאמה תשלח הודעה לתיבת הדואר עימה נרשמת ובה הסיסמה שלך. במקרה של אי התאמה, היות והצוות האתר מקפיד על אבטחת פרטי הגולשים, לא תהייה אפשרות שיחזור שם משתמש ופרטים אחרים גם לא בפניה טלפונית או אחרת, במקרה כזה אנו ממליצים להרשם כלקוח חדש על מנת לחזור ולעשות שימוש בשירותי האתר.

אני רוצה לפרסם באתר - כיצד ולמי פונים?

על מנת לפרסם באתר ולקבל אינפורמציה מקיפה על אפשרויות הפרסום המגוונות, יש להכנס לקישור " צור קשר" המצוי בכל תחתית עמוד באתר.

כיצד מתבצע שירות המשלוחים

רהיטים: בדרך כלל הלקוח מחויב בעת ביצוע הרכישה רק עבור המוצר שנרכש. הלקוח לא יחויב עבור ההובלה וההתקנה. התשלום עבור המשלוח כולל גם הובלה והתקנה ישולם ישירות למתקינים העצמאיים בעת ביצוע ההתקנה בבית הלקוח.

מוצרים אחרים שאינם רהיטים: בדרך כלל המשלוח מבוצע ע"י שירותי "דואר שליחים" מדלת לדלת. (או באמצעות חברת שליחויות חלופית)

האם שירות המשלוחים מגיע לכל אזורי הארץ?

אנו באתר ברנינה עושים ככל יכולתנו על מנת לאפשר משלוחים לכמה שיותר אזורים בארץ. עכב סיבות שאינן תלויות בנו, לצערנו, עקב המצב הביטחוני למתגוררים באזורים עם גישה מוגבלת מטעמי ביטחון לא תמיד מוכנים חברות המשלוחים להגיע ליעדים. במקרים כאלה תתואם מסירה ביעד חילופי. ובנוסף: חלק ממתקני הרהיטים אינם מוכנים במחיר הסטנדרטי להגיע למקומות רחוקים. במקרים כאלה אנו מנסים לאתר מתקין שייתן את מחיר ההובלה הזול ביותר לאותו איזור מרוחק.

האם אוכל לקבוע את מועד אספקת המוצר?

אספקת המוצרים לרוכשים מבוצעת ישירות ע"י דואר או ע"י חברת השליחויות אחרת. בשלב ההזמנה תוכלו לבחור את סוג המשלוח הרצוי, בהזמנה רגילה דרך הדואר יתקבל המוצר ע"פ זמני שירות הדואר (מקסימום 48 שעות), האפשרות השנייה המוצעת "שליח אקספרס" יאפשר תיאום מראש עם השליח מחברת השליחויות אשר יצור קשר עמך. בכל מקרה זמן האספקה הרשמי עומד על כ 7 ימי עבודה, (ועל כ 21 ימי עבודה לרהיטים), אלא אם סוכם אחת באופן פרטני.

איפה אני יכול לראות את ההזמנות שלי?

ע"י כניסה לעמוד "כרטיס לקוח" ניתן לראות את פירוט כל הקניות שבוצעו עד היום.

לחיצה על מספר ההזמנה ו/או על מספר המכירה, תפנה אותך לפרטי המכירה והמוצר כפי שהוצגו באתר ואל פרטי ההתקשרות עם הספק אליה שייכת ההזמנה.

 

קטלוג מוצרים
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
| | | | | | |
הקלק/י כאן לרישום ההמלצות לשיפור
חנות וירטואלית | בניית אתרים
סיקום - חנות וירטואלית
© 2017, ברנינה Bernina . כל הזכויות שמורות
מכונות תפירה ברנינה BERNINA